Verschillen
Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.
Beide kanten vorige revisieVorige revisieVolgende revisie | Vorige revisieVolgende revisieBeide kanten volgende revisie |
onderdeel:veiligheid [2017/04/25 17:51] – [Onderhoud] Herman H. Berteler | onderdeel:veiligheid [2017/07/07 16:17] – [Respect voor anderen en omgeving] Herman H. Berteler |
---|
{clear} | {clear} |
[{{:onderdeel:veiligheid:tn_p2130134.jpg?300|Instructies met betrekking tot baanpersoneel door de baan.}}] | [{{:onderdeel:veiligheid:tn_p2130134.jpg?300|Instructies met betrekking tot baanpersoneel door de baan.}}] |
| {clear} |
| Van geheel andere allure is het rekening houden met passerende treinen boven je hoofd! |
| Dit is het geval op de [[onderdeel:baan|9 holes]] **Amsterdam Old Course**, waar treinen regelmatig passeren boven over de golfers heen. Een hierop gericht [[onderdeel:informatiebord|waarschuwingsbord]] is dan ook geen overbodige luxe. |
| {clear} |
| {{:onderdeel:veiligheid:tn_amsterdam_old_course_ben_cremers_26_juni_2017_30_.jpg?300|Niet afslaan of spelen tijdens passeren van een trein boven je!}}] |
{clear} | {clear} |
| |
| De grap gaat hier, dat de longest drive er een was van meer dan 35 km., per trein tot op het station Utrecht! |
| |
===== Techniek ===== | ===== Techniek ===== |
Het zou geen slechte zaak zijn binnen de [[onderdeel:baan|golfbaan]] een Risicokaart te hanteren. Een kaart waarop de [[onderdeel:baan|baan]] de risico’s binnen de [[onderdeel:baan|golfbaan]] aangeeft (op basis van inventarisatie) en personeelsleden (en wellicht ook golfers/bezoekers) hierover informeert. | Het zou geen slechte zaak zijn binnen de [[onderdeel:baan|golfbaan]] een Risicokaart te hanteren. Een kaart waarop de [[onderdeel:baan|baan]] de risico’s binnen de [[onderdeel:baan|golfbaan]] aangeeft (op basis van inventarisatie) en personeelsleden (en wellicht ook golfers/bezoekers) hierover informeert. |