Verschillen
Dit geeft de verschillen weer tussen de geselecteerde revisie en de huidige revisie van de pagina.
Beide kanten vorige revisieVorige revisieVolgende revisie | Vorige revisie | ||
onderdeel:locker [2017/12/01 15:07] – [Open, metalen railuitvoering] Herman H. Berteler | onderdeel:locker [2021/01/15 16:54] (huidige) – [Veiligheid bij lockers voor trolleys en buggys] Herman H. Berteler | ||
---|---|---|---|
Regel 123: | Regel 123: | ||
[{{: | [{{: | ||
[{{: | [{{: | ||
+ | {clear} | ||
+ | |||
+ | === Veiligheid bij lockers voor trolley' | ||
+ | |||
+ | Veel lockers en onderkomens zijn ingericht op [[onderdeel: | ||
+ | Hierbij kunnen we denken aan opladen van natte (lood) accu’s, provisorische montage, bereikbaarheid voor water, niet geaard, gebrek aan periodieke testen of controles etc. | ||
+ | {clear} | ||
+ | |||
+ | Inrichtingseisen zijn veelal wel beschikbaar binnen Arbo-wetgeving en/of Bouwbesluit, | ||
+ | komen niet altijd overeen met de uitvoering in praktijk. Ook hier is bewaking en controle op zijn plaats. | ||
+ | {clear} | ||
+ | [{{: | ||
+ | {clear} | ||
+ | Binnen de modernisering van de trolleys zien we een toenemend gebruik van elektro golftrolley' | ||
+ | {clear} | ||
+ | Andere risico’s kunnen beschadigde voedingskabels (220V) zijn naar de trafo zijn of made in China mogelijk goedkoop, ondeugdelijk en onveilig. Daarnaast zijn de lockers niet altijd geaard of worden de achterliggende aardlekschakelaars niet periodiek getest. | ||
+ | Ook hier is een risico-inventarisatie op zijn plaats. | ||
+ | |||